Lördag

Idag tog jag en skön sovmorgon och det kändes så skönt sova utan att man skulle iväg någonstans till en viss tid, blev kliva upp och äta mackor till frukost (lite helg lyx) och sen blev det kolla klart sista delen av new moon, åh gud vad jag längtar tills 3:e filmen kommer ut, i juni så hoppas tiden går fort tills dess :P
Sen blev det fixa på spelen jag brukar spela på facebook och sen har jag hjälpt mamma med kvällens kläder som hon ska ha på melodifestivalen som hon och styvpappa är på just nu :)

Hoppas verkligen ni får det riktigt kul där mamma och styvpappa och hoppas ni får träffa mycket kändisar och hoppas ni tagit massa kort som man får se =)

Sen skjutsade styvpappa ner mig och mamma till stan för mamma skulle klippa sig och riktig fin blev hon, sen gick jag och mamma och handla på konsum för jag skulle handla till tacos som jag och älskling ätit =) Lika gott varje gång :)
Sen kom fredde, en kompism till babe på besök och nu är han och babe ute och röker, kvällen blir lugn, blir kolla film, antingen på tv eller datorn för är fortfarande jobb seg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0