Lördag

Idag vaknade man vid 08 och låg kvar och drog i sängen tills jag bestämde mig för och gå upp, babe var uppe med tuppen som vanligt idag :P
Strålande sol och blå himmel idag med :D
Snart blir det ta en dusch innan jag och babe ska röra oss till haninge centrum och kolla lite, måste bla handla glödlampa till en lampa vi handlade igår och nätverkskabel..
Sen efter det så vet jag inte vad som händer, ska fortsätta läsa vidare i tredje boken av fyra  twilight böcker, vill ju veta hur det går och hur det slutar :P
Kanske man ska passa på tvätta idag med för tvättkorgen börjar bli full, babe slipper inte undan denna gång hjälpa mig, hihi



Love forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0