Ny vecka

Idag låg jag och drog mig till ca 9.30 och kände mig hungrig så klev upp och gjorde frukost, mamma vaknade strax efter mig.
Satte mig och fixade lite på mina spel på facebook och sen tog jag ett skönt varmt bad och läste min spännande bok :)
Klev upp efter 40 min och klädde på mig, mamma åkte till jobbet vid 12 och brorsan drog lite senare till enhörna så jag är hemma med busfröt som ligger och vilar nu =)
Sen när brorsan kommer hem så ska jag hem till tungelsta och mysa med babe som jag inte träffat sen onsdags förra
veckan, blir bara vara inne med älskling för det snöar i massor ute..
Undra hur stora problem med tågen det kommer vara idag, är smått nervös för och kolla, håller tummarna att resan kommer gå bra fram..
Ska nog försöka övertala min käraste möta mig påvägen men han lär nog inte vilja gå ut frivilligt :P

 

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

åh vilken söt tårta!

vad god den såg ut att vara :D

2010-03-04 @ 03:38:00
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0