Söndag

Nu är man tillbaka på bloggen igen, det har varit mycket jobbande och sedan har man varit lagom trött efteråt så man inte orkar blogga..

I fredags så jobbade man mellan 9-17 och sen blev det handla lite på willys som ligger i närheten av jobbet och sen rörde jag mig hemåt till tungelsta och gjorde potatis kroketter med fläskkarré med bearnaise sås till middag och sen blev det ostkaka till efterrätt :) riktigt mysig och god fredags middag hade vi som vi åt framför vänner avsnitt och vi somnade sen vid 21.30

Igår så vaknade man vid 8.30 och var utvilad, åt havregrynsgröt till frukost och sen kollade jag och älskling vänner avsnitt tills jag skulle röra mig till södertälje och klippa mig, riktigt nöjd blev jag, klipper mig hos samma kvinna som alltid för vet att resultatet blir riktigt bra varje gång :)
Sen mötte jag upp mamma vid tåget och vi åkte tillsammans tills jag hoppade av i älvsjö och sen tog västerhaninge tåget hem och började tvätta, sen blev det göra lasagne och under tiden den stod i ugnen så dammsög jag och sprang lite i tvättstugan..
Vi åt lasagne framför vänner avsnitt som fick pausas till och från då jag var tvungen springa till och från till tvättstugan som blev klar runt 20 tiden så hängde upp sista tvätten uppe i badrummet så jag kunde slappa och slippa springa mer, vi somnade vid 21.20 tiden

Imorse vaknade man vid 9.20 efter 12 timmars skön sovande, babe satt brevid mig och kollade tv och när jag vaknade så ville han kolla vidare på vänner med mig, dock fick han hejda sig för ville fixa gröt till frukost först, vi kollade en del avsnitt.
Vid 15.45 tiden så rörde jag mig mot södertälje, blev lite kramande tills jag gick och när jag kom hem till södertälje så åt jag potatisgratäng och fläskfilé till middag som dom gjort och efter det så har jag pratat lite med älskling och suttit vid datorn..
Har smakat på mammas enormt goda bröd som hon bakat, riktigt gott och bra gjort mamma :)
Snart ska man kolla blåsningen med familjen och sen ska jag nog kolla klart twilight filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0