Tisdag

Idag vaknade man vid 06 och då kände man för och sova vidare för mådde ingen bra så låg och drog mig en stund tills jag bestämde mig för och kliva upp till babe..
Blev göra frukost och pratade lite med babe innan han gick till jobbet så satte mig vid datorn och läste lite bloggar och kollade min facebook och fick reda på att gammal kompis kompis hade tagit livet av sig genom och hoppa från bron i söndags morse så det kändes väldigt tragiskt läsa det :( :(
Hörde även av mig till jobbet och sjukanmälde mig och sen la jag mig och kollade film på datorn ett tag tills jag kände mig trött så vilade en timme och sen fick man en samtal från mamma, hon och brorsan skulle till knä doktorn vid 14 vilket gick bra, han ska få en titthålsoperation inom nga veckor för och se vad det är för fel på hans knän :/
Mötte upp brorsan och mamma i stockholm södra där även jag mötte min bror och hans lilla "bebis" Shakira, dom skulle in till södertälje för brorsan skulle hämta sitt legitimation..
Jag, mamma och lillebror gick till stan och brorsan kollade ngt spel på spel affärn innan vi åt på kringlan restaurang och sen köpte vi 2 rosor och gick till minnesplatsen för linkan, det var vädligt mycket ljus och blommor med text och bilder som fanns där, många som varit där för och minnas honom..
Efter det så gick vi till bussen och åkte hemåt och var glad för hade fått hem mitt nya kontant kort så jag äntligen kunde beställa min nya telefon sony ericsson vivax som kommer om 1-3 dagar så längtar verkligen :)
Sen har jag bara tagit det lugnt, har deklarerat och kollar nu tv med mamma och lillebror, om ca 25 min så ska man kolla desperate housewifes och sen ska jag lägga mig och kolla vänner på tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0