Tisdag

Idag vaknade man vid 7 så låg och drog mig ett bra tag tills jag kände att magen var hungrig så klev upp och gjorde iordning frukost, babe satt och lyssnade musik mm..
Efter ett tag så bestämde jag för och röra mig till södertälje, kom hem och då låg mamma och Shakira och vilade och lillebror satt vid datorn i tysthet..
Har läst ut första boken i twilight serien och börjat på den andra boken, har kommit en bit in i boken och man vill bara läsa mer =)
Sen har jag tagit ett långt varmt bad för har känt mig frusen och det var verkligen avslappnande ligga i badet, har även tagit en promenad med mamma och Shakira till affären för mamma skulle handla till dagens middag som blev tacos, riktigt nam nam var det för det var ett tag sedan och tacos är verkligen så gott..
Om en kvart så börjar första avsnittet av desperate housewifes så ska bli spännande se det för det slutade verkligen oerhört spännande sist, har gjort iordning fruktsallad som jag ska avnjuta när programmet börjar och lite te blir det också :)

 

Kommentarer
Postat av: Milne

Hej, allt bra med dig? :) Vilken fin blogg du har :D

2010-03-03 @ 15:23:03
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0