Torsdag

Idag blev det gå upp vid 6 då både älsklings och min telefon ringde, gick upp och gjorde mammas frukt och nöt bröd (som man blivit lagom beroende av för dom är verkligen så enormt goda) till frukost med multivitamin juice, sen satt man och kollade nyheterna med älskling innan han skulle gå till jobbet så nu är man ensam hemma tills jag ska röra mig om ca 26 min till tåget och jobba näst sista dagen för den här veckan :p
Får se om det blir äta någon våffla idag på jobbet eller hemma för det är ju våffel dagen idag, skulle vara gott för det var ett tag sedan man åt det :P
Men nu ska jag göra mig iordning, härs senare ikväll då jag ska berätta en kul grej som hände min pojkvän igår på jobbet :D fast det var inte så kul för honom :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0