Torsdag :)

Idag blev det tidigt uppgång, redan vid 5.30 gick jag upp och gjorde iordning fiber havregrynsgröt till frukost och satte igång och kokade vatten så jag kunde ta med vanilj latte på tåget, babe vaknade när jag gick upp och undrade varför jag gick upp så tidigt :P
Vid 6 tiden blev det röra sig till bussen och åka mot södertälje, vid älsvjö så märkte man att tåget till södertälje var 13 min sen så det blev bara vänta tills tåget kom, blev stående en liten stund nära flemingsberg och sen när man kom till södertälje hamn så fick man byta till det andra tåget som kom precis efter som skulle fortsätta till södertälje centrum..
Väl när man kom dit så mötte jag mamma och gav henne sin nötblandning som jag köpte och sen rörde jag mig hemåt där jag mötte på styvpappa på parkeringen för han hade varit hemma med Shakira tills jag kom hem så hon slapp vara ensam, riktigt omtänksamt av honom..
Väl inne så var Shakira riktigt glad att någon kom in till henne och sen gick hon och la sig i fåtöljen och sov..
Själv har man suttit vid datorn och sen kollade jag våra bästa år, sen vid 11.45 så gick jag och Shakira ut och mötte mamma som kom hem från mötet och hon hade handlat lunch, räksallad till sig och ost och skink sallad till mig, tack så hemskt mkt mamma..
Sen fick man även en present av mamma som bestod av: en cola zero, en nöt och frukt påse, en naturgodis påse, 2 väldigt intressanta böcker, 1 plast skydd till böcker och 2 magnet bokmärken till böckerna, väldigt stort tack mamma för presenterna, det var verkligen snällt av dig =)
Nu ska man strax hoppa i ett bad innan man rör sig till tungelsta för och fortsätta kolla vänner avsnitt med älskling, kvällen kommer nog inte bestå av något mer än vänner avsnitt :)



Kommentarer
Postat av: Milne

SVAR: Tack så mkt. :D kul att höra! Det är lugnt med mig. Händer idag då? :)

2010-03-04 @ 15:35:32
URL: http://milne.blogg.se/
Postat av: piteasflicka

har bilder på mina nyfödda kattungar på bloggen nu. :) mer bilder kommer senare.

90talsklipp för dem som är intresserade av det. kolla på klippen och se om du minns det från 90talet. :D

2010-03-04 @ 17:04:59
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/
Postat av: mamma

Du är värd alla presenter.

2010-03-04 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0