Veckans sista dag

Idag sov man vid 9 och hörde att babe låg och kollade vänner i vardagsrummet..
Gick upp och gjorde frukost och sedan blev det sätta sig vid datorn och fixa på facebook och läsa bloggar..
Om ett tag så ska jag åka in till södertälje för kolla på lillebrorsan innebandy match ikväll, dock vet jag inte om det är 17.00 eller 18.00, sen blir det umgås med familjen och ge doms presenter jag köpte på ikea, funderar på köpa med mig fler innan jag kommer hem..
Vill visa att jag uppskattar dom..
Ikväll blir det bara ta det lugnt och kolla på tv


Kommentarer
Postat av: Milne

Hej. Hoppas du får en trevlig dag idag! Allt bra annars? :D

2010-03-07 @ 12:57:10
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0