Hormoner

Ibland är dom inget att leka med, ibland känner man sig så irriterad till nästa stund så känner man sig så glad så man spricker till att nästa stund känna sig ledsen och så..
Är glad att jag har älskling som finns där för mig oavsett vad, även min familj med..
Igår fick jag sådan saknad attack så man blev så ledsen och ringde älskling och bad han komma hem, han blev så rädd att det hänt något först, kunde inte sluta få tårarna rinna och han försökte trösta en på telefon vilket han lyckades med..
Sen när han kom hem så hade han köpt en fin orkide för att man hade varit så ledsen vilket gjorde en riktigt glad och vart mest glad för att älskling äntligen hade kommit hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0