Kall dag

Hade så svårt somna igår och när man väl lyckats somna så vaknade man massa gånger inatt, vilket inte var kul..
Vaknade vid 7 tiden och då gick jag upp, var otroligt nog inte trött som tur var :)
Blev frukost och pratade lite med älskling som satt och spelade och laddade ner demos till sin ps3, tog ett snabb bad innan jag och älskling åkte in till stockholm central och mötte hans minsta lillebror emil som kom på besök från bollnäs, sen åkte vi 3 in till tungelsta och älskling och emil gick och köpte pizza medans jag gick till konsum och köpte paj och nu sitter dom och spelar och jag kollar på till och från..
Ska tillbaka till stockholm c till ca 16.10 och träffa upp hans sällskap för dom ska ta 17 bussen hem..
Blir tillbaka hem och idag blir det tacos till middag och får se om min kära mamma med familj kommer på besök ikväll eller imorgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0