Måndag

Idag vaknade man av älsklings larm som ringde, älskling hade klivit upp mycket tidigare så älskling kom springandes och stängde av och vi pratade en stund innan han rörde sig till bussen för och åka till jobbet, jag somnade om sen och gick upp vid 8.30 och såg att det fortfarande var 0 gradigt ute, trodde älskling skojade när han sa det förut :P men nu har det blivit lite varmare ute som tur är =)
Vaknade med min små onda vid nedre delen av magen som jag haft dom senaste veckorna men som avtar sedan, blev toa besök och sen fixa min dagliga frukost..
Har suttit och kollat på jerry springer och en stund på cheaters på tv 400 tills våra bästa år började, idag blir det röra sig till affärn och handla det sista till middagen som blir korvsoppa, det är väldigt omtyckt av älskling och min mamma har lärt mig göra det från början =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0