Men lilla gumman då <3

Sen igår så har min och älskling kära dotter börjat sparkas mot min bröstkorg och hon tar inte i lite bara, hon sparkar med full kraft dom flesta gångerna :D
Älskling måste bli road när jag skriker aj helt plötsligt från och varit tyst :P
Hon sparkar mkt om dagarna, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, förutom nätterna för har inte vaknat av sparkar då så hon sover väl då som sin mamma och pappa =)
Hela magen brukar få åka åt alla håll och tror även hon leker med navel strängen för mitten av magen har åkt neråt ngn gång så hon ligger nog och drar i den :P
Känns så oerhört fantastiskt och underbart få bära min och älsklings lilla tös som växer och roar sig där inne, det är en sådan obeskrivlig känsla och upplevelse få vara med om det, så svårt förklara hur det är..
Känner mig så kär i denna underbara varelse som snart är här och bara längtar tills jag får hålla henne i mina armar för första gången, få ta henne hem för första gången, få gå ut med henne och älskling på promenad och få visa alla min och älsklings underbara lilla Linnea som legat och växt i sin mammas mage <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0