Torsdag

Idag vaknade man vid 9 efter en skön natt med bara vaknat 1 gång på natten, sov riktigt bra inatt jämfört med hur jag sovit dom senaste nätterna..
Blev göra frukost och ta ut köttfärs från frysen så den kan tina upp..
Har kollat jerry springer och nu kollar jag på våra bästa år, idag blir det ta det lugnt för känner mig lagom slut i kroppen och har mens liknande värk och även lite ont i ryggen och lite små obehag vid bröstkorgen, man kan inte föreställa sig att en graviditet kan kännas så mycket ibland i kroppen men men det är så värt det för det underbara jag och älskling får om ca 7 veckor =)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jo visst ska det blir mys att se henne igen, men det är ju inte de roligaste omständigheterna heller.

2010-10-14 @ 19:46:27
URL: http://limaeli.blogspot.com
Postat av: Emma din lillasyrra

jag kan fixa header till dig om du vill :)

logga in på msn imorrn och skicka några bilder jag e innne vid 10.00 - 14.00 :D

2010-10-15 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0