3 dagar kvar

Idag vaknade man vid 05.45 av att babes alarm ringde igen för att han hade haft snooze på och gick upp och gosade med älskling en stund innan han skulle till jobbet..
Hade tänkt somna om men kände att jag var hungrig så gjorde frukost och sen satt och kollade på ett vänner avsnitt som gick på tv och satt en stund vid datorn innan jag somnade om..
Blev upp vid 10 och diska och bädda min sida av sängen innan jag rörde mig till bussen för och åka till södertälje för och fortsätta packa, börjar komma mot sitt slut av saker så börjar se tomt ut i rummet..
Blir kolla one tree hill och sen unga mödrar vid 17 och sen blir det äta när mamma kommit hem från jobbet och umgås med familjen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0