Då var det dags för flytt

Den stora dagen älskling längtat mest till är här, runt 12 tiden så ska vi börja flytta allt och det är en hel del grejer man har packat fast man rensat en massa..
Just nu är jag själv vaken medan resten av familjen och älskling ligger och sover och styvpappa är och jobbar, hunnit fått i mig gröt och snart ska man packa det lilla som är kvar och sen skruva ner sängen som dock ej ska med..
Hade svårt somna igår så man är lite seg i kroppen men lär nog vakna till lite mer snart får man hoppas..
Brorsan tycker jag ska laga mat till dom fast vet ej riktigt vad man ska laga för ngt, fråga han vad han är sugen på..




Så här glad lär bror min vara nu när han får största rummet :P


Idag har jag och älskling varit tillsammans i 21 månader <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0