=)

Idag låg man och drog sig ett tag i sängen till runt halv 9 för det var så otroligt skönt ligga kvar under det mjuka sköna täcket :P
Blev upp sen och äta frukost och har suttit en stund vid datorn och fixat lite saker och snart ska jag börja städa när man har chansen och ingen är ivägen så man kan ta det i sin egna takt så inte foglossningen blir värre idag..
Sen vid 14 tiden så ska jag på föräldrar träff för första gången och träffa andra unga blivande föräldrar/ föräldrar, ska bli riktigt kul men mest längtar jag till föräldrar kursen nästa måndag som jag och älskling ska gå på =)
Efter det lär det bli hem och fixa middag för det är inte toppen väder ute..

I helgen har vi mest tagit det lugnt, satte upp mina blommor i fredags och i lördags var det film mys med älskling då vi även hade chips och dip som var evigheter sen vi åt, natten till igår så vaknade jag med enorm ihållande värk som inte ville släppa och kunde knappt röra mig pga det gjorde så ont och låg och undrade om lill tjejen var redan påväg men till slut så släppte den och jag somnade om..
Igår så var vi in till handen och babe kollade spel på nya spelaffärn och handlade 2 som har åkte hem och spelade medans jag åkte och hälsade på i södertälje..
Styvpappa och lillebror höll på måla mitt gamla rum som ska bli lillebrorsans nya så idag lär han flytta in sina saker om jag känner han rätt :D
Blev äta middag med dom och fika innan jag fick skjuts till tåget och åkte hem..
Blev ta ett fotbad och läsa tidning en stund innan jag och älskling la oss och kollade på vänner, hade svårt somna för tänkte mkt på ifall om jag skulle vakna på natten med samma värk så skulle jag väckt älskling och sagt att vi får åka in till förlossningen och kolla om förlossningen var på gång men somnade tillslut och vaknade inte av ngn värk så känns skönt att lill tösen stannar kvar inne i magen :D


Kommentarer
Postat av: Linda

ja det känns bra, vill helst inte ha någon äggvita alls haha. men vi får hoppas att den är borta på torsdag..



Nee de säger att jag inte har det än, hade jag det så skulle äggvite nivån legat kvar på +2 men det gjorde det inte.. men vi får som sagt se på torsdag, blodtrycket är ju inte det bästa men min mamma hade också högt blodtryck hela graviditeten och blev inlagd de sista 3 veckorna..



ska ju till specialmödravården på sjukhuset och då ska de kolla njurarna,levern osv.. så de är väl läkarna där som avgör om det är HF eller inte. :)

2010-09-13 @ 11:00:16
URL: http://limaeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0