Födelsedagsfirande =)

Idag vaknade man runt 6 tiden av att älskling var vaken :)
Satt och pratade en stund innan jag blev hungrig och gjorde gröt, vid halv 7 så vaknade Kian ocg hans mamma Nicole..
Han var så pigg och pratglad, busade lite med honom innan han även lyckades väcka sin pappa så var alla vakna..
Sen efter att han ätit frukost gick jag ut till
lekparken med honom och sen gick vi en promenad för han verkade trött men han lurades bara :P
Blev in igen och sen dess har man ätit lunch, busat med kian och gjort klart älsklings tårta :)
Runt 15 tiden så kommer gästerna så ska vi fira älskling =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Va med i dagens blogg i min blogg!

Kommentera bara "Jag är med" och se om du vinner, den avslutar idag kl 20.00

2010-09-25 @ 16:49:09
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: Linda

haha tack :) känns bara jobbigt att inget annat blir fint, har inga kläder typ och sminket bli aldrig heller bra.

2010-09-27 @ 11:41:09
URL: http://limael.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0