Fredag =)

Idag vaknade man vid 8 efter en skön sömn med nga vaknanden under natten, blev fixa frukost för var lagom hungrig..
Har kollat på jerry springer och läst lite bloggar och kollat runt på internet och ska strax kolla cheaters på tv400..
Blir väl äta lunch och sen röra sig till södertälje och hälsa på för mamma kommer hem från cypern som hon varit 1 vecka i med sin brukare och hans vän med assistenter, ska bli så kul få se hur brun hon blivit för förra året var mamma rejält brun =)
Ska bli kul få höra hur dom haft det och förhoppningsvis få se lite bilder =)
Ska prata lite med mamma om prov svaret jag fick av läkarn på mvc

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa, vi får se på måndag, då kommer de göra utredningen.. hoppas innerligt att det inte är något. För min barnmorska verkade inte lika orolig nu när jag hade +1 i äggvita för det kan man ha hela graviditeten utan att det är något, blodtrycket kommer det förmodligen göra något åt och det är bra.. :) Min mamma fick gravidets hypertoni när hon väntade mig så det är förmodligen ärftligt därför jag fått det också. Men hon blev inlagd de 3 sista veckorna för hennes blodtryck steg enormt mycket men det behöver inte bli så för mig :) men vi får hoppas på det bästa..



& jag tycker inte du ska oroa dig faktiskt, det kommer gå jättebra under förlossningen, alla får inte biverkningar heller :)

2010-09-17 @ 13:20:58
URL: http://limaeli.blogspot.com
Postat av: Linda

vi får helt enkelt stödda varann eftersom vi förstår varann, ingen annan kan ju förstå oron för en graviditet som en annan gravid :)

2010-09-18 @ 00:36:58
URL: http://limaeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0