Söndag

Igår vaknade man upp hemma hos mamma, var där sen fredagen för min kära mor kom hem från cypern, jisses vad brun hon var :D
Hon hade köpt riktigt fina presenter till oss alla och vi är så otroligt tacksam för allt, ursöta handdukar och converse skor köpte hon till Linnea =)
Blev höra hur dom haft det och varmt hade dom haft, fick se riktigt fina bilder därifrån :D
Var på stan med mamma och bror och handlade lite och fikade, träffade på lillasyster Emma med sin mamma, syster och kompis, hon hade köpt nya leggins fast hon har så mkt kläder som inte får plats :D
Sen blev det hemåt igen till mamma och hon hjälpte mig färga håret, riktigt mörktbrunt och fint blev det, precis som jag ville ha det =)
Sen blev det packa ihop allt och åka hemåt till tungelsta, blev kolla på vänner tills jag la mig.. 

Vaknade först vid 5.30 av att älsklings alarm ringde och kunde inte somna om på ett tag, men tillslut lyckades jag och sov till 9.40 =)
Idag blir det gå och rösta efter ha äntligen kunnat hittat ngt som verkar bra så hoppas dom håller det nu, försöka få med pojkvännen också om han kan slita sig från spelet mm
Annars blir det nog städa lite och njuta av söndagen för det är ju inte direkt toppen väder ute och inte varmt heller, lägga Linneas nya kläder i lådan och sånt

Imorgon ska jag och älskling på FUB kurs, ser verkligen fram emot det :D
Dessutom är det mycket nyttig information man får så man känner mer förbered ang förlossningen och så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0