Tidig uppgång

Idag vaknade man vid 5.28 för var toa nödig och sen la jag mig och 2 min efter så ringde älsklings alarm och han steg upp, kände att jag inte var så trött längre så gick upp och myste med älskling tills han gick :(
Gjorde frukost och kollade en stund på tv och satt vid datorn och efter ngn timme så somnade jag om och sov runt 2 tim innan jag klev upp..
Ringde barnmorskan men kom till telefonsvararen så lämnade meddelande, blev äta korv med bröd till lunch och sen åkte jag in till handen och hämtade baby boxen och på bussen hem
hem så ringde barnmorskan så pratade lite med henne om det urin provet jag lämnade sist visade och hon gav glada besked så kan vara lugn att min lilla tös inte kommer bli påverkad av streptokockerna jag har, men kommer få antibiotika behandling under hela förlossningen..
Kom hem och kollade vad det var i baby boxen och det man fick var blöjhink, baby bubbel bath, 2 par blöjor, tvätt servetter och lite broshyrer och kuponger mm..
Ska strax lägga mig och kolla vänner för har ond foglossning, haft det sen igår men har inte velat släppt..
När babe kommer hem så blir det äta korvsoppa till middag och sen blir det ta det lugnt för babe lär vara slut efter jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0