grå måndag

Idag väckte min sessa mig vid 7.40 så satte igång hennes leksak som hänger ovanför hennes säng så jag kunde piggna till lite och sen gjorde jag iordning frukost till henne som hon fick äta i stora sängen =)
Sen gick vi upp och linnea lekte lite i baby gymmet medans jag åt min frukost..
Hon har lekt lite med sin gå stol och nu sitter hon små trött i baby sittern, ska klä på oss om en liten stund och gå på drop in hos distriktssköterskan på tungelsta hälsan och kolla tån som blivit värre fast dom skärde bort en bit av nageln i onsdags pga nageltrång :(
Hoppas dom inte behöver ta bort mer eller så
Efter besöket där vet jag inte vad vi ska hitta på, det är ju så tråkigt väder ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0