Evigt snöande

Idag vaknade jag av att Linnea låg och tittade på mig med sina söta ögon och kollade klockan och såg att den var ca 8.55 så det var 10 tim och 20 min sen lillan åt så klev upp och gav henne frukost, riktig sömntuta har man :P för så länge har det aldrig varit mellan måltiderna.
Klev upp och bytte blöja och satte på henne kläderna så fick hon ligga och leka i baby gymet medans jag gjorde iordning frukost till mig själv.
Efter en stunds lekande ville hon upp och gosa och sen blev hon trött så nu ligger hon och vilar så sött =)
Ska fixa lite hemma medans lillan vilar och sen blir det gosa med henne när hon vaknat och även ge henne lunch om hon är hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0