Fullt upp idag

Idag vaknade man runt 8.30 av att Linnea ville ha mat så gick upp och gjorde iordning och sa även hej då till Jonny(älsklingens bror) som var på besök pga begravning av deras farfar igår och sen fick Linnea avnjuta sin frukost =)
Sen gjorde jag iordning knäckemacka och latte till frukost och nu sover Linnea och jag ska lägga mig och kolla på OC =)
Senare idag ska vi till BVC på läkarbesök som varje bebis ska på när dom är ca 2 månader och sen ska jag handla så jag kan göra födelsedagsbakelser och sen möter vi nog upp Linneas mormor som slutar jobbet runt 16 och åker tillsammans till södertälje.
Blir äta riktigt god mat och sen fira mamma på födelsedagen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0