Lördag :P

Igår vaknade man vid 6.50 av en liten dam som ville ha frukost så gick och gjorde iordning och sen tog upp henne i sängen och lät henne äta, sen fick hon lägga sig på sin pappas kudde och vi somnade om och vaknade vid 10.45 så fick hon sin lunch och sen spydde hon ner sig själv och mig när vi skulle till vardagsrummet så blev bada henne först och sen smörjde jag in henne så fick hon sen sitta i baby sittern medans jag duschade =)
Efter det så vilade lillan och vaknade 1 tim senare och hade riktigt ont i magen så blev trösta henne en bra stund innan hon somnade om och jag packade ihop mat och hennes älsklings snuttis och lagom när pappa Robban kom hem så väckte jag henne så klädde jag på henne och sen fick hon lite mat innan jag och hon rörde oss till bussen och åkte till stockholm södra och lämnade henne till mormor som skulle passa sessan medans hennes föräldrar skulle ha en romantisk kväll =)
Jag rörde mig till vh och mötte upp käraste och vi gick till kina restaurangen och åt =)
Sen blev det tur förbi affärn och handla lite gott till kvällen och vi åkte sen hemåt.
Blev ta ett varmt bad och varsin glas vin och låg och njöt och pratade om massor.
Blev upp och myste och kollade bröllopsfotografen och sen blev det sova.

Idag klev jag upp vid 10.30 och hittar min käraste sitta och spela bil spel :D typiskt "jag älskar spela" kille :D
Gick och gjorde iordning macka och latte till frukost och sen satte mig framför datorn =)
Blir njuta av lugna stunden innan vi ska göra oss iordning och åka mot södertälje på min lillebrors födelsedags middag för han fyller 18 = vuxen imorgon så blir fira han och ska gosa massor med min busfia :D




Tagen igår av linneas mormor och det är någon som är överlycklig vara hos mormor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0