Onsdag

Idag vaknade vi vid 7 och linnea åt lite tills vi somnade om och jag gick upp vid 9 och ringde MVC medans linnea fortsatte och sov.
Väckte henne vid 11 och gav henne lite lunch innan vi klädde på oss och åkte till haninge och gick på öppna baby grupp med Tessan och hennes lilla söta Rasmus =)
Vi var där mellan 13.30-15.15 och det var sångstund mm och sen åkte jag och Linnea till hennes mormors jobb och hälsade på tills mormor sluta så åkte vi tillsammans till södertälje och det blev varma mackor till middag, riktigt gott :D
Sen senare ikväll blir det varsin semla som styvpappa köpte och kolla efterlyst och det blir lägga sig lagom tidigt ikväll för ska upp riktigt tidigt imorgon, ska åka och kolla på en sak och sen på eftermiddagen ska jag på återbesök på MVC och skaffa skydd så det inte blir en ny bebis på den närmsta framtiden för ska njuta av min lilla älskade Linnea tills hon är minst 3-4 år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0