Grå och kall torsdag

Idag vaknade jag av sessans pratande vid 8.15 och hon låg och pratade för fullt med sin säng mobil tills hon ville att jag skulle ta upp henne så busade en stund med henne innan jag gjorde iordning frukost till henne och sen satt hon i sin baby sitter tills hon blev kinkig och hade 30 min gråt stund och stoppade händerna hela tiden i munnen, efter det blev hon något glad tills hon somnade och sov 2 tim så passade jag på äta frukost.
Linnea vaknade och busade en stund innan lunch dags och det blev 2 tsk grönsaker och kyckling som hon verkar gilla mycket och sen resten ersättning.
Vi åkte sedan till port 73 och kollade lite, handlade familje almanacka till familjen, hello kitty necessär och bad ankor till linnea =)
Vi mötte upp pappa Robban på bussen, vi gick förbi konsum och handlade mat och sen blev det hem och äta.
Nu sover sessan och pappa Robban, själv sitter man och kollar på Herr och fru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0