En okej dag!


image2
Idag var man i skolan som vanligt men det var kort för slutar typ 11.30 på tisdagar :D
Sedan drog jag förbi min kompis ngn timme och pratade..
Sen drog jag hem och packade lite och sånt...
Sen vid 17 drog jag tillbaka till min kompis och vi drog ner snabbt på stan och sedan drog vi hem till henne och kollade på en bra film.
Drog hem vid 21 för att jag ska hinna skriva här och för att tiden ska gå...
Ska till mitt ex och kolla film vid 01...
Är smått spänd/nervös hur det kommer kännas och vara nu eftersom det tog slut för nyligen men det kommer nog gå bra... skriver om det imorgon
Idag mår jag bättre men är trött :P
Kommer inte på något mer att skriva om nu så skriver mer imorgon
(jag vet att mitt ex kommer läsa detta så puss på dig :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0