Grattis min älskade mamma på mors dag :)

Idag åkte man hemåt till södertälje för och fira min kära mamma på mors dag :D
Blev lite fika och sen fick hon presenten och hon blev så glad över korten jag skrivit och presenterna från mig och min kära bror jocke :)
Sen skulle mamma jobba så passade på och hälsa på pappa nu när det var så soligt så satt ute och solade medans pappa och hans tjej fixade på baksidan, blev spela en omgång kubb mot lillasyster och jag vann men hon var riktigt duktig och sen blev det cykla hemåt vid 17 för och grilla med styvpappa affe och lillbrorsan :)
Sen ikväll blir det nog kolla shopgirl på 3:an :)

Igår så blev babe tvungen vara med så det blev segling med ariel och jag var med, riktigt fint väder och soligt var det :)
Fick hjälpa till och arbeta lite i byssan för och känna på sjölivet men det var kul och sen blev det sola för min del när vi stod stilla och lovar att solen var effektiv pga det var så öppet och det speglar mkt på sjön :D
Vi åkte från dalarö vid 10 och var tillbaka vid 16 och det bästa med seglingen var att jag fick styra båten så nu har man lärt sig köra ett segelfartyg :D och sen blev det ut med babe och ta någon öl så vi gick först till oje´s men det var ingen kul så vi drog vidare till laguna för och spela lite biljard fast dock vann älskling varje gång och sen spelade vi pil och där vann jag på bäst av 3 :D
Sen blev det till ribby bar och där hade vi det kul, blev sängdags vid 01.30...

I förrgår så hade jag och babe en riktigt mysig myskväll med hyrda filmer, och snacks :)
Vi kollade bröllops duellen och sen ngn skräck film från 1984 den var lagom läskig :p
Sen blev det sovning vid 23 för och orka segla på lördagen :)

Mammas morsdag present :)

Sunny friday :D

Så skönt med solig fredag och tydligen ska det vara soligt hela helgen så blir vara ute massor och sola med :D
Idag gick man upp vid 9 och åt frukost, sen vid 9.30 drog lillbrorsan för tydligen börjar han 10 idag :)
Idag blir det åka till tungelsta med halv 15 tåget som mamma för hon jobbar i handen så får sällskap på tåget :)
Sen ikväll blir det nog gratta jessica för hon var sjuk när hon fyllde år förra helgen så blir väl ta ngn cider, är inte direkt sugen dricka....

Måste städa lite också innan man åker så slipper man göra det imorgon inför mors dag :)
Har gjort klart mors dag presenten också och jag blev riktigt nöjd över den :)

Imorgon blir det mysa med älsklingen om han inte ska på dags segling då men det märks, för om han gör det och det är soligt och varmt ute så åker jag med :D
Men nu blir det börja städa och ta en dusch eller bad...

Då blev det en regnig dag

Idag blev det skön sov morgon till 10 :)
Skulle ha åkt med babe på en dags segling med hans jobb båt men så regnade det så vi bestämde att jag åker med istället när det är soligt ute :)
Idag blir det strax dra till jessica på en kopp kaffe och prata lite och sen till södertälje och handla dom sista små presenterna till morsdag presenten ( många små presenter i ett)
Sen blir det hemåt och städa rummet lite för hade besluts ångest ang kläder sist jag åkte hemifrån södertälje så ligger lite kläder överallt + så blir det bädda sängen för min styvpappas bror sovde över från igår tills idag och han brukar inte vara så duktig vika extra täcket efter sig och så brukar jag vilja ha det vikt på mitt sätt :P

Igår träffade man vicky och kevin inne i vh så vi satte oss vid paus och pratade och jag gosade med charmtrollet kevin :)
La han på en filt på bordet så han kunde få sprattla fritt och då passade han på prata för fulla muggar :)
Sen gick vi till konsum för och möta vickys kille tony så passade på handla till middagen vilket blev köttfärslimpa, blev riktigt gott så blev 3 matlådor till älskling och en bit köttfärslimpa hem till södertälje så dom får smaka :)

Nu ska jag börja göra mig iordning och så...

Uppe med tuppen

Då åkte man på att gå upp 6.20 för och tvätta pga att katten hade pissat i sängen igår :( :(
Tur att babe har extra täcke :)
Idag blir det tvätta tills man ska möta vicky och kevin och förmodligen fika inne i västerhaninge :)

Igår blev det åka med mamma och möta brorsan på stan, vi handlade till hans bal  på dressman så blev en vit fin skjorta som satt riktigt snyggt på han och svarta jeans (alla killar i hans klass skulle ha det) och sen till stadium och handla skor, blev svarta adidas för brorsan...
Sen blev det möta upp styvpappa affe vid pasta huset och käka, blev gamla vanliga kycklingsallad för mig..
Sen blev det ta tåget hemåt till tungelsta och mysa med älsklingen <3
Som sagt så hade vi inte skaffat tv eller internet hit till lägenheten så blev fixa det igår men dock så kommer vi inte ha internet eller tv kanaler på 2-4 veckor :( dock har vi vanliga 1,2 och 4 men dom brukar man inte kolla på så blir massa filmer att kolla på....

Men men nu ska man ner och byta maskin...

Ännu en solig och varm dag :)

Så underbart skönt med värme och sol :) I love it :D

Igår åkte man och hälsade på pappa, hans tjej och lillsyster :)
Hon hade fått tidigt födelsedag present av sina föräldrar vilket var en 3 meters studsmatta så hon och hennes kompis hoppade för fullt :) så satt ute på baksidan och kollade :)
Sen blev det ta lugnt framför tv:n med pappa och hans familj och läggdags vid 23.30, var tvungen kolla sex and the city :)

Idag vaknade man upp hos pappa vid 9 och sen vid 9.40 skjutsade pappa hem en och sen skulle han skjutsa ner sin tjej till tandläkarn, skönt att pappas fot är något lunda bra så han klarar köra bil :)
Snart ska man ner till stan och posta ett viktigt brev och sen kolla lite till mammas mors dag :)
Sen blir det förmodligen hacka på mamma ner på stan vid 17.30 för hon ska handla med lillebrorsan till hans skol bal :) Hehe brorsan har dejt också :P och dessutom väldigt sällan man ser lillbrorsan i fin kläder :)

Sen blir det tungelsta ikväll till babe :) <3 och så är det min och babe´s 4.5 månads förlovningsdag :)

Imorgon ska man träffa vicky och lillprinsen kevin :)
Det var ett tag sedan, blir väl ta ett fika och promenad och prata :)

Världens skönaste och soligaste södertälje dag :)

Idag blev det uppgång vid 9 som vanligt och äta frukost...
Sen bestämde jag och mamma att vi skulle äta lunch på stan innan hon skulle jobba så blev testa nya stället sandys om dom gjorde bra mackor :P
Var riktigt mysigt ställe, mkt grönsaks fyllning :P
Sen vid halv 15 tog mamma tåget så jag gick till stan och kollade runt lite och hittade 4 bords underlägg hem till mig och babe och sen en tavla med en sten där det står "hope" och sen grejer till mammas morsdag present :)
Sen när man kom hem var lille brorsan hemma för en gångs skull, han stod och mecka sin vespa :)
Snart blir det laga middag och sen cykla hem till pappa och hälsa på och se hur det går för dom, båda hoppar ju som sagt på kryckor :/
Pappa har brutit av ett ben i foten och pappas tjej har opererat foten, så ska hjälpa dom om dom behöver ha ngt handlat eller så...
Umgås lite med syster min också som blir 11 år om 9 dagar :) och min ur söta gud dotter blir 1 år om ca 4 veckor :)

Lugn helg och mysig helg

Då är snart helgen slut, bara halv dag kvar...

I fredags blev det ingen monopol spelande men vi åkte och hälsade på babes gamla granne mian och var där några timmar :)

Igår gick man upp vid 9.30 och sen blev det några cykel turer till affärn för och handla lite :p först till frukosten, sen extra tur för glömde ta med pengarna till och handla mjölken och sen några tim senare för och handla till middagen...
Vi skulle gått på jessicas 23 års fest men hon var sjuk så hon ska ha sin födelsedags fest en annan helg så
det blev en hel filmdag/kväll med massa mysande <3 Riktigt underbar dag/kväll var det :)

Grattis på din 23 års dag Jessica i efterskott

Idag blev det gå upp vid samma tid som igår och vad som händer idag blir bara ta det lugnt med babe idag och mysa tills i eftermiddag då jag ska hem till södertälje och ikväll kommer lillebror hem också från cykel hajken i åland så lär bli få sitta och lyssna med familjen hur kul det varit och vad dom gjort för kul :)
Ska fortsätta min cyklande istället för ta bussen från tungelsta till västerhaninge station, ta tåget därifrån till älvsjö och sen tåget mot södertälje därifrån och cykla från södertälje station och hem :)

Nu ska jag försöka få min älskade kille från sitt spel så man får spendera lite tid med han innan södertälje hemgång

Helg :)

Igår åkte man till södertälje, vi tog en promenad förbi game stop och sen blev det bussen....
Vi la oss i varsin soffa i vardagsrummet och kollade 7 miljonärer och sen sällskapsresan, sos, lika kul få se babe skratta :P
Sen blev det hamburgare till middag och sen gick vi ner till mitt rum och fortsatte kolla film: terminal och mr woodcook och sen blev det du, jag och dupree och 2½ män innan sovdags :)

Idag blev det vakna vid 8.30 och för en gångs skull så små sov babe, annars brukar han alltid vara vaken före mig..
Han sover tydligen bra i min säng :D
Sen blev det tåget hem till tungelsta...
Ikväll blir det spela monopol och ta det lugnt för imorgon ska vi till västerhaninge och gratta jessica som blir 23 år, så det blir dricka lite imorgon....
Och så är det bara 1½ månad kvar tills man blir 20, riktigt skönt ska det bli :)

Kristi himmel färds dag

Igår mötte man upp babe i vh och sen tog vi bussen tillsammans till tungelsta och på bussen bestämde vi att vi skulle åka till södertälje imorgon (idag) och så stannar vi till fredag....
Så vi hoppade av vid station och bestämde oss för pizza och så gick vi hem och åt och myste framför tv:n :)

Idag gick man upp vid 9 och sen blev det frukost och snart ska man hoppa in i en dusch och sen bär det av till södertälje :)
Babe sitter och spelar som han brukar göra när jag ligger och sover, brukar alltid sova ngn timme längre än han :P
Lillbrorsan har åkt på cykelhajk i åland med kyrkans ungdom och kommer hem på lördag eller om det nu var söndag, hm det märks när han dyker upp hemma :P

Men nu blir det hoppa in i en dusch så man kommer iväg till södertälje :)

Kramar

Färdig städat och tvättat :)

Då var det äntligen färdig tvättat och städat :)
Sambuca var för en gångs skull på ett och samma ställe under städningen för han brukar annars röra sig över allt och brukar vara ivägen...

Sambuca höll på hoppa från balkongen förut idag men tur var så hade han sele på sig pga att han hoppat redan 2 gånger ifrån balkongen varav en gång lyckades han rymma och vara borta typ 30-1 tim...
Så han satt vid räcket för att tur nog var själva selen spänd så när man skulle ta lös han så började han rivas så har handen och armbågen av rivsår som är smått djupa och svider :/
Så jag eller älskling måste klippa hans klor ngn dag framöver....

Nu blir det bara vänta tills babe slutar så man märker om det blir någon resa till södertälje med honom eller inte...

Skriv gärna någon kommentar så man får se vem som läser :)'

Uppe tidigt idag

Idag så ringde alarmet 6.20 för skulle upp och äta frukost och sånt innan tvättstugan började vi 7...
Älskling låg kvar och snooza i 10 min så låg och gosade lite med honom, hihi.
Babe gick för ett tag sedan och nu är första maskinen startad för ett tag sen så ska ner snart och kolla om den är klar ( tvättmaskinen har ingen tidsvisning :/ )
Just nu kollar man smått på vänner och sen vid 10-11 tiden ska jag börja städa och så, sånt man måste göra....
Idag blir det tvätta fram till 13.30 och sen vänta tills älsklingen slutat så man får se om han orkar åka till södertälje idag vilket jag hoppas han orkar....

Igår åkte man till tungelsta och var här vid 18.20 och då blev det laga mat, färdig marinerade fläskkarré med stekt potatis och bearnaise sås med vitlök och sen kollade vi filmen norbit, riktigt kul film :)
Sen kollade vi på en film på 6an som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var sådär bra och sen blev det sova och man somnade omhållen av sin älskling <3

Ensam hemma

Idag blev det gå upp smått snuvig vid 10 och sen svarade på babes god morgon sms som han brukar skicka varje jobb morgon och sen kolla på greys anatomy på 5:an :)
Sen gick man till affärn för och köpa vanilj yoghurt till muslin och grädde till middagen som man ska göra....
Just nu håller man på tvätta sin tvätt som man samlat på sig här i södertälje och imorgon blir det den underbara tvätten hemma i tungelsta :P Men så är det om man bor hemma hos mamma i södertälje och har en lägenhet med älsklingen i tungelsta :)

Idag blir det tvätta klart och sen vid 16 laga middagen och sen framåt halv 6 så åker man till tungelsta för och umgås med babe och mysa :)

Hatar vara snuvig och så till och från :/

Tro, hopp, kärlek och öde

Då har babe åkt hem till tungelsta igen :( vilket är mindre roligt, hade varit roligare om han hade sovit kvar...

Igår blev det kolla film och mysa med älskling för vi var sega igår så vi kollade först tv i vardagsrummet och sen flyttade vi oss till sovrummet för och kolla på vänner och sedan blev det hundtricket och sen somnade vi....

Vi var i södertälje vid 12.40 så gick vi och åt på thailänsk-kinesisk restaurang som brukar ha buffé, var länge sedan man var där och babe tyckte om maten och så :)
När vi var där så hittade vi en telefon som vi lämnade in till polisen och tur nog var mannen som tappat telefonen på restaurangen där på polisstation så kunde ge telefonen direkt till han så han slapp göra förlust anmälan och fick hittelön som tack för att jag och älskling lämnade in telefonen...
Sen gick vi till game stop och babe kollade på lite spel och sen åkte vi hem till mig och kollade miss secret agent 2 och en liten stund efter filmen slut så var älskling tvungen åka hem för han skulle jobba imorgon :/
Så gick med han till bussen och sen blev det laga mat och nu sitter man här och skriver lite...

Kvällen blir väl kolla på färjan och sedan cityakuten och prata med älskling i telefon <3

Imorgon blir det rensa garaget lite så min styvpappa affe kan slänga lite skräp och gamla saker man inte behöver och sen framåt kvällen blir det hem till tungelsta igen för har tvätt tid mellan 7-13.30 på onsdag...

Då var helgen över

En helt underbar helg har man haft :)

Snart ska man till södertälje och babe hänger med fast han åker hem framåt kvällen för han ska jobba imorgon :/
Men snart är det onsdag och då skulle han komma tillbaka och sova över för det är ju som sagt kristi himmelsfärds dag på torsdaf :)

Nu ska man börja göra sig iordning :)

kram

Lördag :)

Idag gick man upp vid 8.30 och det var lagom skönt :)
Blev käka frukost med älskling som man sällan får göra så uppskattas mkt
Snart ska vi åka till trollbäcken, vi skulle åkt till tyresö men blev att babes farmor skulle förbi babes farbror vid 11.30 så blir i trollbäcken man får tvätta bilen :P
Ska få träffa babes farfar för han hade blivit så bra  så han klarar gå med rullator så babes farmor får ha han hos babes farbror i några timmar, ska bli kul få se hur hans farbror bor + få träffa babes farfar :)

Sen i eftermiddag/kväll blir det grilla :D
Fast vad man ska grilla märks sen

Igår vaknade man hemma i södertälje och så.
Skulle ha träffat vicky och kevin igår men hon hade tydligen glömt bort det :P
Det blev stekt potatis, kassler, stekta champinjoner och broccoli och vitlöks bröd till middag vid 20.30 för babe fick jobba över några extra timmar igår pga att dom skulle segla idag men babe vart ledig ända till tisdag :D
När man kom hem igår så stod det blommor med ett lapp med gulligt meddelande från babe, så gulligt och överraskande av han :) Blev så otroligt glad och smått tårögd :)

Men men nu ska man börja göra sig iordning, ska ta 10.24 bussen till trollbäcken :)

Kramers

Helg igen :)

Just nu är man på babe´s jobb och kollar på när dom jobbar för fullt eftersom det är sista dagen för imorgon är det första seglingen med ariel :)
Det är riktigt skönt att det är sista dagen idag för dom att bli klar med båten så man får sin älskling hemma mer...
För dom har fått jobba 1 tim extra varje dag + helgerna så man har varit ofta här på dalarö för att man vill honna se och träffa sin älskling fast han inte har så mkt tid för en när han jobbar så fullt som han gör :/
Man har som tur är tålamod och förståelse och snart får man ha han hemma mer :)

Sen ikväll blir det myskväll med tända ljus :)
Det blir kassler och potatis gratäng till middag och sen blir det kolla filmer, bla blades of glory och några action filmer jag lånat av min kära pappa...

Sen imorgon ska jag och babe åka till hans farmor som bor i tyresö och hälsa på och sen tvätta hennes bil, lite ut och invändigt men det kommer gå snabbt och bra, inte så svårt göra...
Sen famåt eftermiddagen och kvällen ska jag, babe, coffe och kanske några till inviga min och babes grill så det kommer bli riktigt god mat imorgon :)
Älskar verkligen grillat mat, det är bla det bästa med sol och sommar :D

På söndag vet jag inte riktigt vad som händer, det märks...

Men men nu ska jag gå ut och kolla lite hur det går mm och passa på njuta av värmen och solen :)

Sweetheart

Då var man hemma i södertälje igen, åkte vid 11 hemifrån tungelsta...
Skulle ha cyklat idag men mensvärken satte stopp för det så blev ta buss, tåg, tåg och buss hem hit
Idag blir det bara ta det lugnt för känner mig helt slut i kroppen...
Sen blir det oxfilé toast till middag, det är gott men det är bara för mkt ost på sådana

Igår blev det städa och städa...
Gjorde en storstädning hemma hos mig och älskling och det tog några timmar men tillslut blev det klart och sen tog man en cykeltur till ica i vh för och handla till middagen, ica ligger ca 2.5 km ifrån tungelsta så blev en träningsträcka :) Riktigt skönt
Sen blir det laga middagen som blev spaghetti med köttfärs sås med chaminjoner och majs i och det blev riktigt gott :) Älskling älskar verkligen min köttfärs sås oavsett hur jag än gör det :)

Men nu blir det kolla vidare på house :)

4 månader förlovade idag :D <3<3

Idag är det min och min älskade älsklings 4 månaders för förlovnings dag :)
Jisses vad det känns så skönt vara förlovad med han, är är den bästa som finns och han är mitt allt <3

Nu sitter man hos jessica och kollar runt lite på internet och jessica snackar i tele med toffe, kanske blir kryssning för dom imorgon :P
Ska nog vara här tills babe slutar sen blir det gå förbi affärn och köpa något man kan göra till middag, lite godare och lyxigare mat ikväll för det är min och älsklings dag fast undra vad man ska köpa :/
Sen blir det kolla någon av filmerna jag lånade av pappa....

Igår vaknade man hemma i södertälje och sen blev det gymmet och träna lite och när man kom hem blev det dags laga middag vilket blev kycklingfilé med ris och curry sås, very nice...
Sen åkte jag till pappa och hälsa på och kolla hur det stod till med familjen, för pappa hade brutit foten igår så han får hoppa på kryckor i 4 veckor och otur nog så har hans tjej opererat foten för 6 dagar sedan så båda hoppar på kryckor i 8 veckor tror jag det var så stackars lillasyster som får göra massa nu där hemma och pappa och hans tjej kommer gå varandra på nerverna dom närmsta 4 veckorna när dom ska få sitta hemma tillsammans med varsin skadad fot :P
Fick åka förbi affärn med syster min och handla lite till dom...

Idag gick jag upp vid 9 och kollade tv och sen blev det cykla hemåt och träffa mamma en studn innan hon skulle på möte och sen jobba...
Vid 12.30 så tog mamma bussen och jag cyklade ner till station för skulle ta tåget till vh så fick lite sällskap av mamma till älvsjö :)
Ska börja cykla istället för ta bussen hemifrån till stationerna så man får bättre kondis i benen och så

Men men nu ska jag vara social mot jessica

tjo

Grattis på er :)

Först och främst vill jag säga grattis till vicky och tony till eran lägenhet :)
Skönt för er att ni äntligen fått gemensam lägenhet så ni kan bo tillsammans där med eran lilla charmtroll kevin :)
Får ta och komma och kolla på den någon dag sen när ni flyttat och fått ordning på allt

Sen vill jag gratta coffe på hans 25 års dag idag :)

Tog ett bad för ett tag sedan och det kändes skönt, har balkong dörren öppen nu för det är så otroligt fint väder :D
Tvätten börjar också bli klar och snart ska man börja med maten fast vet inte om det blir grillat eller inte för babe sover och är svår få upp men ska försöka väcka han ännu en gång nu

Ledig dag för älskling <3

Då var det lördag och älskling är ledig men tyvärr så måste han jobba imorgon för dom ligger efter med arbetet på segelfartyget :/

Igår var man och tränade lite och det kändes skönt och ska komma igång ordentligt med träningen och sen blev det hem och packa lite grejer...
Sen åkte jag till öb och köpte grill mm som man har det när det är soligt för då är det bara grilla :) och sen åkte jag till tungelsta för o vara med älskling och umgås i lägenheten, skönt det blir den dagen man bor ihop helt :P
Vi åt lite gott och sen kom coffe hit och chilla lite med oss innan vi drog till jessica och drack några öl tills jag blev trött så åkte vi hemåt och tog det lugnt och kolla tv och snackade lite och sen typ 20 min senare så kom coffe så vi tog varsin öl och softade tills jag och babe gick och la oss och myste lite <3

Idag blev det sov morgon för min del, gick upp vid 11 tiden och åt frukost, sen satte jag mig ner och kollade ... och så kom polly med älskling och coffe tills han drog vid 12 och sen vid 13.30 så hade vi tvättstuga vilket vi fortfarande har fram till 20...
Ikväll blir det grilla om vädret håller sig uppe vilket jag hoppas det gör :) och sen blir det ta det lugnt för imorgon ska babe jobba så det märks vad jag hittar på då...

Underbar dag :)

Idag gick man upp vid kl 6 för ville umgås och se min älskade pojkvän innan han skulle till jobbet, han hoppade i ett bad medans jag åt frukost, start flingor med lätt vanilj yoghurt :)
Sen när babe kom upp så blev det mysa en stund innan han skulle gå vid 7.15 och efter det så gick jag och la mig och gick upp vid 10.30 :)
När man vaknade så såg jag att dom fixat kranen i köket :p
snacka om att sova djupt när man inte märkt att dom varit här och sen någon timme senare kom rörmokare och kollade på handfatet och så och sa att han skulle komma tillbaka imorgon vid 10-11 och fixa den så imorgon när man åker till tungelsta så kommer man ha en helt ny handfat :)
Sen åt man lite vanilj yoghurt med start flingor till lunch och sen blev det att man sydde babe´s jobbar byxor som det blivit hål i och sen dammsög jag av lite innan jag åkte hemåt till södertälje....
Blev laga mat direkt när man kom hem för brorsans skulle först på ku och sen innebandy träning så han skulle hinna äta, blev makaroner med köttbullar och korv.
Så kollade man på repris av greys anatomy nyss och snart blir det ta varmt skönt bad och sen blir det kolla vad som kommer på tv fast som det inte lär göra för det brukar inte vara något bra på torsdagar :/

Igår blev det gå upp vid 6 för ska börja äta frukost tidigt på morgonen och så ville man se sin älskling innan han skulle till jobbet vid 7.15.
Efter det så blev det sova lite till 10.30 och sen blev det äta lunch som blev ris med wokad kyckling med blandade grönsaker i thai sweet chili sås :)
Det var riktigt gott. älskar verkligen thai mat :D
Sen blev det diska och efter det blev det dammsuga och moppa golvet ordentligt för jag och älskling har inte direkt hunnit städat sen flytten :/
Vart fullt upp packa och sen var det valborg och så....
Sen gick jag till affärn för och handla till dagens middag vilket blev pannkakor och gjorde ordning smeten så det var börja steka dom vid 17.30 då älskling skulle sluta...
Sen blev kl 17.30 och då ringer älskling och säger att han blir sen pga att dom åkt med sjöräddningsbåten till nyköping och måste packa ur sjöräddningsbåten där och sen vänta på att en jobb kompis skulle komma dit och hämta dom + grejerna från sjöräddningsbåten :/
Så jag satte mig ner och sökte lite jobb och så medans jag väntade på att klockan skulle gå och älsklingen skulle komma hem....
Sen vid 19 ringer han och säger att dom ska åka nu och är inte hemma förns om 2 tim vilket att klockan gick och vid 21.20 så kom min kära älskling äntligen hem och sista pannkakan hade precis blivit färdigstekt så blev riktigt sen middag och sen 1½ tim så blev älskling trött och ville lägga sig så hann inte se min älskling länge den dagen :( :(

I förrgår så var det som sagt min och babe´s 5 månaders dag :)
Åkte till dalarö där älskling jobba och var där tills han slutade vid 17.30 så blev åka hemåt och handla till middagen som blev hemmagjorda pannbiffar med potatis, blev riktigt gott för och vara första gången man gjorde det :P
Sen blev det mysa och kolla på tv med tända ljus :)

5 månader idag :D <3

Då var det tisdag den 5 maj vilket gör att jag och min käraste älskling varit tillsammans i 5 underbara månader <3 Grattis älskling :)

Igår var jag inne i handen och träffade vicky och hennes 4 månaders charmtroll kevin :)
Vi åt på mc donalds för alla 3 var hungriga dock så åt kevin någon äppel grejs :P
Sen gick vi till sol akuten i handen för vicky skulle sola så jag satt och passade charmtrollet...
Det blev mata han för han blev hungrig och sen när han fått flaska så somnade han lagom 5 minuter innan vicky var klar...
Efter det gick vi till Hm och handlade lite, vicky köpte gullig tröja till kevin och jag köpte födelsedagspresenter till min lillasyster som blir 11 den 3 juli och till min gud dotter/kusin som blir hela 1 år den 22 juni :)
Sen tog vi bussen till västerhaninge för vicky skulle hämta garantin till sin mobil som gått sönder :/
Samtidigt som vi kom till västerhaninge så kom tony (vickys kille / kevins pappa) dit så vi träffade på han snabbt sen blev jag tvungen ta tåget hemåt mot södertälje för skulle ta samma tåg som mamma till södertälje...
Sen blev det thai mat till middag vilket var riktigt gott :)

Idag blev det gå upp vid 10 som vanligt och sen om typ 2 tim så blir det åka hem till tungelsta till min och älsklings lägenhet :)
Fast först blir det åka till dalarö till babe´s jobb och möta han där :)
Trevliga och roligt folk han jobbar med också så gör inget för dom heller att jag kommer dit ibland :)
Sen blir det hem och mysa och fira smått våran 5 månaders dag <3
Tiden går fort när man har det roligt :)

Men men nu blir det hoppa i ett bad och städa lite så man är klar