Dags börja blogga igen !

Torsdag idag och händer väl inte så mycket idag!
Ska möta lillebrorsan på centralen om en timme, han ville ha sällskap till siba för han skulle köpa någon trumset till sin playstation 3 så lär bli smått högljuddt dom senaste dagarna framöver :P

Sen efter det blir åka och kolla på när lilla syster rider, hon är så glad över få hoppa nu och hon har blivit riktigt duktig =) Så har lovat henne komma och kolla för att hon vill verkligen visa hur duktig hon blivit sen jag var sist och kollade på....

Sen ikväll blir det åka till stan med familjen och äta middag =) för det är sällan alla är hemma samtidigt och äter middag för mamma jobbar ofta, min styv pappa jobbar ibland över, lillebrorsan är oftast ute och umgås med vänner och jag är oftast med vänner och så :P

Sen efter det vet jag inte vad som händer, blir väl hem igen och packa upp resten av mina kläder som ligger i en ikea kasse och städa lite..

Men men nu fram över ska jag verkligen försöka komma igång och börja blogga mer för hade halvt glömt bort min blogg

Men ha en bra dag..
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0