½ år med älskling idag :D

Då blev det gå upp vid 5.30 för skulle förberedda frukost på sängen till babe för det är våran ½ års dag idag :)
Det blev kaffe med smörgås och vaniljmunk åt han och jag åt vanilj yoghurt med nyttig musli till och kaffe :)
Köpte en magnet där det stod på engelska: Skulle kunna söka genom hela världen men ingen skulle kunna vara som du och så var det en nalle som höll ett hjärta på magneten och sen fick han ett kort :)
Sen blev det ligga och gosa en stund (vilket vi aldrig brukar göra annars för babe brukar inte hinna) innan han var tvungen göra sig iordning för jobbet och jag var tvungen plocka ihop tvätten för skulle börja tvätta 7 på morgonen och tycker verkligen det är skönt att det finns en tvättstuga för varje hus så det är 6 lägenheter på en tvättstuga så man behöver aldrig vänta länge om man behöver tvätta :D
Stackars älskling som blev tvungen hacka på och segla idag i regnet pga att bara han och 2 till är mönstrade...
Idag blir det tvätta fram till 13.30 och sen förmodligen dammsuga och sånt och sen få se när babe kommer hem...
Ikväll ska man börja jobba på ribby bar så ska vara där 20.00 till typ 02 :P
Ska bli riktigt kul :)

Igår var det södertälje studenten och det är liksom 1 år sedan man själv tog studenten, tiden har gått fort alltså..
Fast åkte från södertälje innan alla flak skulle ut och åka, hade vart kul tittat på :)
Blev åka till dalarö för och hämta bankkortet från äslklingen för skulle handla till middagen :)
Vi hade bjudit babe´s farmor och farbror på middag till 19:00 och babe hade bestämt att det skulle bli köttfärslimpa till middag så det blev bara för mig göra det och den blev riktigt bra :)
Var smått nervös pga att det är första gången man själv bjuder över familjen :P
Så nästa gång blir det min mamma med familj och efter det min pappa med familj :)
Fick en så fin blomma från babe´s farmor :) och massa böcker för hon vet att jag tycker om läsa massa böcker och babe fick en ost :D fast det passar bra för han älskar ost och det brukar gå åt för han brukar ha mkt ost på mackan :P
Vi bjöd på kaffe med gifflar och pepparkakor till fika :)
Sen åkte dom vid 21 så gick jag och min käraste och la oss i sängen och kollade på filmen: What happens in vegas :) och efter det blev det sovdags :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0