<3 <3

Igår gick man och köpte piss off mot katt piss lukt eftersom katten pissat i ett hörn och det fortfarande luktade och sen väntade jag på käraste i 15 min och sen gick vi förbi nordea och fixade nytt bankort till han och sen gick vi till sabis och handlade till middag och gott till mysiga filmkvällen vi skulle ha och sen åkte vi hemåt och blev det tacos till middag vilket passade bra för det var ett tag sedan och det är ju så gott :D
Sen blev det flytta in tv:n och dvd:n till sovrummet för och kolla på film :)
Så vi kollade först vägen ut, vilken är så otroligt rolig och bra och sen blev det don´t mess with the zohan vilket vad otroligt kul och bra den med och sen blev det sov dags :) <3

Idag vaknade man vid 8.15 av att min älskade pojkvän kom med frukost på sängen, så gulligt och romantiskt av han..
Kom med vanilj yoghurt med musli som han hällt upp i en form av ett hjärta :) och ett glas multivitamin juice :)
Vi kollade klart lilla biten av don´t mess with the zohan som vi inte kollade klart igår och sen blev det super hero movie och sen dr dolittle 3 och sen tog jag och babe ett mysigt bad tillsammans <3 <3

Vad som händer idag och ikväll vet jag inte riktigt, blir förmodligen kolla mer filmer ikväll som jag tog med ifrån mamma....
Är sugen åka in till handen centrum och kolla lite men babe kommer inte orka + så vill han nog bara vara hemma och spela cs idag...
Så blir väl för mig städa eftersom börjar bli smått utråkad och plocka lite grejer efter pojkvännen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0