My sweet love

Igår blev det att man bakade lite så man har bla inför min 20 års middag hos mamam och sen 20 års fika hemma hos mig och babe :) Det blev 3 olika muffins, vanliga, frukt och choklad och sen blev det en rulltårta och babe hade beställt muffins med vanilj sås så blev att man gjorde 4 st sådana åt han :)

Sen vid kvällen så skulle vi kolla på film så vi gick och la oss och skulle börja kolla på vi hade tur med vädret men jag somnade ifrån eftersom jag var riktigt trött och sen hade man tydligen sagt god natt i sömnen till babe när han sa god natt till mig :D

Idag gick man upp vid 06.20 och hann vara med babe en stund innan han skulle jobba idag, dags segling idag med, stackars han alltså som har varit med på varenda segling denna vecka pga att han chef vill det och han måste jobba till 16 för att det är segling medans dom andra som är på land och jobbar får sluta 12 :/ :/
Tur att han inte blir sjösjuk av sig :P
Sen senare idag ska man träffa vicky och lilla kevin som flyttade igår så blir träffa henne inne i handen denna gång och gå runt och kolla lite i affärer och sen lär det bli fika och prata lite :)
Sen blir det förmodligen samma tåg som mamma hem till södertälje så man får sällskap på tråkiga tåget....

Imorgon är det midsommar och det ska regna såklart, tråkigt värre...
Min käraste och jag ska fira midsommar med mamma och dom i södertälje så det ska bli kul och ingen dricka heller för äter antibiotika men skönt endå och inte dricka bara för att det är en traditionsdag :)
Så förhoppningsvis slipper babe segla eller jobba imorgon för det är ju midsommar...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0