God morgon

Idag gick man upp vid 08 och ringde vårdcentralen pga min otroliga nageltrång som ska hålla på värka och just vara nageltrång så bokade tid och fick vid 10.30 så kommer bli så skönt bli av med den :)
Sen blev det macka till frukost och ett snabbt samtal med min kärlek som sa att han ska på dags segling idag och imorgon ska han segla 16-22 så imorgon blir det inte träffa min käraste för han blir ju hemma vid 23-23.40 så han lär ju lägga sig direkt när han kommer hem och på onsdag skulle han segla också fast då var det på dagen som tur var så då får man iallafall se han fast skulle så gärna vilja träffa han imorgon :/ :/ måste lösa på ngt sätt men annars blir min mamma glad som får ha sin dotter hemma :) och skönt vara hemma i södertälje med familjen :)
Sen efter vårdcentralen blir det åka till stan och till arbetsförmedlingen för ny handlingsplan och sen blir det handla vanilj yoghurt :)
Sen blir det hem och lägga foten i högläge som man ska göra när man fått en bit av nageln borttagen, vet det eftersom det är min typ 10:e nageltrång om inte fler....
Ska dammsuga lite och sånt innan föräldrarna kommer hem och middag blir det laga tills dom kommer hem :)

Hoppas solen ska dyka upp snart igen än massa regn så man kan sitta ute i solen och sola lite och bada, tråkigt sitta inne pga regnet fast det blir ju rent hemma iallafall för man städar det mesta av tiden för att man ska ha ngt att underhålla sig med pga att man kan knappt göra ngt när det är så tråkigt regning dag....

Längtar så tills i sommar då man fyller 20, babe har semester, man kan umgås med familjen ute i det varma och grilla och så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0