Lördag och dunder förkyld

Jahopp då har man blivit sjuk lagom när sommaren börjar komma, inte kul :( :(

Igår började man som sagt jobba på ribby bar.. Riktigt kul var det och det var verkligen proppfullt av folk och fick stå i baren och göra drinkar och servera öl och sånt annat man får göra i baren :)
Älskling var där med vänner och hade kul :P Riktigt stressigft blev det vid 24 när det kom ännu mer folk så sen när det väl stängde vid 02 så blev det plocka massa glas och flaskor överallt och stoppa in i diskmaskin och få det diskat och sen sortera så var inte hemma förns 03 tiden och då var man verkligen slut i kroppen pga allt jobbande + min rejäla förkylning så kroppen var så slut den kunde bli....

Idag gick upp vid 12 idag och då hade man ont i kroppen och kände sig dubbelt så sjuk än vad man var när man la sig så det blev käka frukost och sen la jag mig framför tv:n brevid babe och så somnade man och vaknade upp vid 15.30. Jisses vad trött man är när man är sjuk, skulle kunna sova hela dagen om jag skulle vilja :P
Blev äta på värdshuset idag med babe, blev stek biff med potatis och bearnaise sås och stekta zuccini, riktigt gott var det :)
Sen åkte man till södertälje vid 18 och då var bara styvpappa affe hemma, för brorsan var ute och körde moppe och mamma jobbade, fast nu är dom hemma igen :)
La mig framför tv:n och fortsatte mitt tittande på sex and the city...
Lär bli sen sängdags för babe är ute och dricker med kompisar och lär inte kunna somna förns jag vet att han är välbehållen hemma, med dagens sammhälle kan man aldrig veta vad som kan hända eller om man somnar ifrån tv:n i soffan :P

Imorgon blir det grilla med mormor och morfar, gud det var länge sedan man gjorde det, flera år sedan :P
Ska bli riktigt kul och förhoppningsvis är min morbror, hans tjej och min kusin jonatan och min gud dotter johanna där för det var länge sedan man träffade dom :)

Men nu blir det fortsätta kolla sex and the city och små smsa med babe <3

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0