Onsdag och min kära systers 11 års dag :)

Grattis min älskade syster emma på din 11 års dag :D

Idag blev det upp vid 6 för och äta frukost och sen umgås lite med äslkling innan han var tvungen åka och jobba, han börjar 30 min tidigare nu och slutar 30 min senare på jobbet, vrf vet jag inte :/
Snart blir det packa lite grejer man ska ha med sig hem till södertälje för ska åka och gratta lilla syster på hennes födelsedag så blir vara hos pappa tills ikväll....
Köpte 2 kjolar och en hårspray som man kan ha i soligt väder som inte förstör håret till min syster så hoppas hon blir glad :)
Ikväll ska min långa lillebror på bal på sin skola :) Hoppas du får en kul kväll brorsan :)

Igår var man in till västerhaninge och träffade vicky och trollet kevin :)
Vi var först på paus och fikade och pratade och kevin fick sitta upp brevid mig i fåtöljen :)
Vi satt här i typ 2 tim och pratade och sen bestämde vi oss för och käka lunch på thai restaurangen så blev gå dit :)
Sen när vi käkat färdigt så började det ösregna massa och bli riktigt kyligt så det blev hemgång och börja städa för mig och sen laga korv stroganoff till middag och tända massa ljus och kolla på filmer när babe kom hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0