Underbart solig kväll

Igår var det som sagt midsommar och den firades med min kära familj och min pojkvän så vi var hemma i södertälje och jag stod för tillagningen av maten men satte min lillebror att grilla och min käraste fick hjälpa till skala nga potatisar :P
Se vid halv 5 var mamma oh styvpappa hemma igen för mamma hade jobbat och styvpappa hade hämtat henne från jobbet :)
Det blev en nubbe och sen en smirnoff för mig bara för åt antiibiotika men hade endå inte druckit mkt alls om jag inte ätit antibiotika :)
Sen blev det kolla film med babe och jag somade vid 22 :)

Idag gick man upp vid 8.10 och babe hade varit vaken sen typ 7 :P
Vi gick upp och åt frukost och sen sa man hej då och önskade bra resa till styvpappa och lillebror som skulle till göteborg och kommer hem på torsdag kväll :)
Så det blev tomt hus så jag och babe tog ett mysigt bad och sen packade vi ihop grejerna och började röra oss hemåt till tungelsta :)
Väl hemma i tungelsta så blev det sätta sig ute på balkongen med babe och sola en stund och samboka blev glad som fick vara ute länge idag på balkongen och sen blev det midsommar mat till middag och vi satte oss och kolla på: vi hade tur med vädret igen som vi hyrt :)
Sen packade jag och babe ihop kläder och sånt så nu är det bara tandborstar och sånt som ska packas imorgon :D
Ikväll blir det nog kolla på ghost rider och sen lägga sig för ska upp till senast 8 :)

Imorgon blir det packa det sista och se äta frukost och så och sen ta 10.24 bussen in till handen och möta babes farmor där 11:00 och hjälpa henne med att bära lite grejer som hon ska ha med upp till gävle till babes bror johnny :)
Vi tar 12.30 tåget ifrån stockholm och sen framme vid 14:00 :)
Ska bli så kul åka dit och hälsa på och få se johnnys och hans tjejs baby som heter Kian och sen förmodligen på måndag blir det träffa babes mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0