Varm underbar dag

Först och främst vill jag säga stort tack till mamma för alla möbler och saker du köpte till mig i tidig 20 års present :)
Är så tacksam och oerhört nöjd över sakerna :)

Nu är man hemma i södertälje och sitter ute på baksidan med mamma och styvpappa affe och pratar om allt möjligt :)
Var hemma i tungelsta idag och bara tagit det lugnt, idag sov man länge också för en gångs skull och det var riktigt skönt det....

Igår gick man upp vid 06 och började tvätta vid 07 och sen började jag sätta ihop möblerna och sånt som mamma köpt till mig och det tog sin tid men tillslut så fick man upp allt och sen på kvällen så satte jag och babe på balkongen och drack cider och öl och sen blev det utgång till ribby bar och där träffade vi på nga kompisar :)
Sen dök babes kompis emil upp i limosin så vi fick åka med på en liten tur och vi drack champagne i bilen och sen så åkte vi till china station i handen och där träffade vi på andra kompisar :)
Sen drog vi oss hemåt och la oss...

I förrgår så åkte jag till stockholm södra och åt frukost med mamma på ett fint cafe där och sen åkte vi till ikea och handlade, det blev en 160 säng med tillbehör i massor och sen 2 sängbord, 2 lampor, köksbord m 4 stolar, badrums saker, köksgrejer mm så man fick massor i tidig 20 års present :)
Mer än man hade tänkt sig fick man och så oerhört snällt av mamma köpa det...
Sen åkte jag med hem till södertälje i nga tim tills jag skulle röra mig hem till tungelsta för och äta middag med älskling och sen ta emot grejerna, vi tog ner gamla sängen och köksbordet till förrådet och sen kom ikea leveransen vid 20.30 så då satte vi ihop sängen och sen la vi oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0