You are my everything

Uppgång vid 6 imorse som vanligt :P blir så när man är hemma i tungelsta :)
Blev frukost och kolla på nyhetsmorgon o kramas med älskling innan han skulle gå och sen när han gick så ställde jag mig och diska och sen blev det kolla sista one tree hill avsnittet och sen vilade man fram till typ 12 och då ringde det från ett cafe som jag sökt på och han frågade lite saker och så, sen skulle han ringa när han bestämt vem/vilka han ska anställa så hoppas man är en av dom så man har ett vecko jobb med :)

Idag blir det åka och hälsa på mammas jobb vid halv 4 för det var ett tag sedan och killen som mamma är personlig assistent till uppskattar när det kommer besök :)
Ska köpa någon avslutnings present till brorsan om jag hittar någon i mini butikerna på station annars blir det kolla sånt imorgon innan brorsans avslutning :)
Sen blir det åka hem till södertälje med mamma när hon slutat och sen blir det käka något...

Imorgon blir det gå på brorsans skolavslutning på kvällen :)
Kul ska det bli för han är sista barnet gå ut grundskolan för min mammas och styvpappas del :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0