4 månader förlovade idag :D <3<3

Idag är det min och min älskade älsklings 4 månaders för förlovnings dag :)
Jisses vad det känns så skönt vara förlovad med han, är är den bästa som finns och han är mitt allt <3

Nu sitter man hos jessica och kollar runt lite på internet och jessica snackar i tele med toffe, kanske blir kryssning för dom imorgon :P
Ska nog vara här tills babe slutar sen blir det gå förbi affärn och köpa något man kan göra till middag, lite godare och lyxigare mat ikväll för det är min och älsklings dag fast undra vad man ska köpa :/
Sen blir det kolla någon av filmerna jag lånade av pappa....

Igår vaknade man hemma i södertälje och sen blev det gymmet och träna lite och när man kom hem blev det dags laga middag vilket blev kycklingfilé med ris och curry sås, very nice...
Sen åkte jag till pappa och hälsa på och kolla hur det stod till med familjen, för pappa hade brutit foten igår så han får hoppa på kryckor i 4 veckor och otur nog så har hans tjej opererat foten för 6 dagar sedan så båda hoppar på kryckor i 8 veckor tror jag det var så stackars lillasyster som får göra massa nu där hemma och pappa och hans tjej kommer gå varandra på nerverna dom närmsta 4 veckorna när dom ska få sitta hemma tillsammans med varsin skadad fot :P
Fick åka förbi affärn med syster min och handla lite till dom...

Idag gick jag upp vid 9 och kollade tv och sen blev det cykla hemåt och träffa mamma en studn innan hon skulle på möte och sen jobba...
Vid 12.30 så tog mamma bussen och jag cyklade ner till station för skulle ta tåget till vh så fick lite sällskap av mamma till älvsjö :)
Ska börja cykla istället för ta bussen hemifrån till stationerna så man får bättre kondis i benen och så

Men men nu ska jag vara social mot jessica

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0