5 månader idag :D <3

Då var det tisdag den 5 maj vilket gör att jag och min käraste älskling varit tillsammans i 5 underbara månader <3 Grattis älskling :)

Igår var jag inne i handen och träffade vicky och hennes 4 månaders charmtroll kevin :)
Vi åt på mc donalds för alla 3 var hungriga dock så åt kevin någon äppel grejs :P
Sen gick vi till sol akuten i handen för vicky skulle sola så jag satt och passade charmtrollet...
Det blev mata han för han blev hungrig och sen när han fått flaska så somnade han lagom 5 minuter innan vicky var klar...
Efter det gick vi till Hm och handlade lite, vicky köpte gullig tröja till kevin och jag köpte födelsedagspresenter till min lillasyster som blir 11 den 3 juli och till min gud dotter/kusin som blir hela 1 år den 22 juni :)
Sen tog vi bussen till västerhaninge för vicky skulle hämta garantin till sin mobil som gått sönder :/
Samtidigt som vi kom till västerhaninge så kom tony (vickys kille / kevins pappa) dit så vi träffade på han snabbt sen blev jag tvungen ta tåget hemåt mot södertälje för skulle ta samma tåg som mamma till södertälje...
Sen blev det thai mat till middag vilket var riktigt gott :)

Idag blev det gå upp vid 10 som vanligt och sen om typ 2 tim så blir det åka hem till tungelsta till min och älsklings lägenhet :)
Fast först blir det åka till dalarö till babe´s jobb och möta han där :)
Trevliga och roligt folk han jobbar med också så gör inget för dom heller att jag kommer dit ibland :)
Sen blir det hem och mysa och fira smått våran 5 månaders dag <3
Tiden går fort när man har det roligt :)

Men men nu blir det hoppa i ett bad och städa lite så man är klar

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0