Då blev det en regnig dag

Idag blev det skön sov morgon till 10 :)
Skulle ha åkt med babe på en dags segling med hans jobb båt men så regnade det så vi bestämde att jag åker med istället när det är soligt ute :)
Idag blir det strax dra till jessica på en kopp kaffe och prata lite och sen till södertälje och handla dom sista små presenterna till morsdag presenten ( många små presenter i ett)
Sen blir det hemåt och städa rummet lite för hade besluts ångest ang kläder sist jag åkte hemifrån södertälje så ligger lite kläder överallt + så blir det bädda sängen för min styvpappas bror sovde över från igår tills idag och han brukar inte vara så duktig vika extra täcket efter sig och så brukar jag vilja ha det vikt på mitt sätt :P

Igår träffade man vicky och kevin inne i vh så vi satte oss vid paus och pratade och jag gosade med charmtrollet kevin :)
La han på en filt på bordet så han kunde få sprattla fritt och då passade han på prata för fulla muggar :)
Sen gick vi till konsum för och möta vickys kille tony så passade på handla till middagen vilket blev köttfärslimpa, blev riktigt gott så blev 3 matlådor till älskling och en bit köttfärslimpa hem till södertälje så dom får smaka :)

Nu ska jag börja göra mig iordning och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0