Grattis min älskade mamma på mors dag :)

Idag åkte man hemåt till södertälje för och fira min kära mamma på mors dag :D
Blev lite fika och sen fick hon presenten och hon blev så glad över korten jag skrivit och presenterna från mig och min kära bror jocke :)
Sen skulle mamma jobba så passade på och hälsa på pappa nu när det var så soligt så satt ute och solade medans pappa och hans tjej fixade på baksidan, blev spela en omgång kubb mot lillasyster och jag vann men hon var riktigt duktig och sen blev det cykla hemåt vid 17 för och grilla med styvpappa affe och lillbrorsan :)
Sen ikväll blir det nog kolla shopgirl på 3:an :)

Igår så blev babe tvungen vara med så det blev segling med ariel och jag var med, riktigt fint väder och soligt var det :)
Fick hjälpa till och arbeta lite i byssan för och känna på sjölivet men det var kul och sen blev det sola för min del när vi stod stilla och lovar att solen var effektiv pga det var så öppet och det speglar mkt på sjön :D
Vi åkte från dalarö vid 10 och var tillbaka vid 16 och det bästa med seglingen var att jag fick styra båten så nu har man lärt sig köra ett segelfartyg :D och sen blev det ut med babe och ta någon öl så vi gick först till oje´s men det var ingen kul så vi drog vidare till laguna för och spela lite biljard fast dock vann älskling varje gång och sen spelade vi pil och där vann jag på bäst av 3 :D
Sen blev det till ribby bar och där hade vi det kul, blev sängdags vid 01.30...

I förrgår så hade jag och babe en riktigt mysig myskväll med hyrda filmer, och snacks :)
Vi kollade bröllops duellen och sen ngn skräck film från 1984 den var lagom läskig :p
Sen blev det sovning vid 23 för och orka segla på lördagen :)

Mammas morsdag present :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0