Helg igen :)

Just nu är man på babe´s jobb och kollar på när dom jobbar för fullt eftersom det är sista dagen för imorgon är det första seglingen med ariel :)
Det är riktigt skönt att det är sista dagen idag för dom att bli klar med båten så man får sin älskling hemma mer...
För dom har fått jobba 1 tim extra varje dag + helgerna så man har varit ofta här på dalarö för att man vill honna se och träffa sin älskling fast han inte har så mkt tid för en när han jobbar så fullt som han gör :/
Man har som tur är tålamod och förståelse och snart får man ha han hemma mer :)

Sen ikväll blir det myskväll med tända ljus :)
Det blir kassler och potatis gratäng till middag och sen blir det kolla filmer, bla blades of glory och några action filmer jag lånat av min kära pappa...

Sen imorgon ska jag och babe åka till hans farmor som bor i tyresö och hälsa på och sen tvätta hennes bil, lite ut och invändigt men det kommer gå snabbt och bra, inte så svårt göra...
Sen famåt eftermiddagen och kvällen ska jag, babe, coffe och kanske några till inviga min och babes grill så det kommer bli riktigt god mat imorgon :)
Älskar verkligen grillat mat, det är bla det bästa med sol och sommar :D

På söndag vet jag inte riktigt vad som händer, det märks...

Men men nu ska jag gå ut och kolla lite hur det går mm och passa på njuta av värmen och solen :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0