Helg :)

Igår åkte man till södertälje, vi tog en promenad förbi game stop och sen blev det bussen....
Vi la oss i varsin soffa i vardagsrummet och kollade 7 miljonärer och sen sällskapsresan, sos, lika kul få se babe skratta :P
Sen blev det hamburgare till middag och sen gick vi ner till mitt rum och fortsatte kolla film: terminal och mr woodcook och sen blev det du, jag och dupree och 2½ män innan sovdags :)

Idag blev det vakna vid 8.30 och för en gångs skull så små sov babe, annars brukar han alltid vara vaken före mig..
Han sover tydligen bra i min säng :D
Sen blev det tåget hem till tungelsta...
Ikväll blir det spela monopol och ta det lugnt för imorgon ska vi till västerhaninge och gratta jessica som blir 23 år, så det blir dricka lite imorgon....
Och så är det bara 1½ månad kvar tills man blir 20, riktigt skönt ska det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0