Ledig dag för älskling <3

Då var det lördag och älskling är ledig men tyvärr så måste han jobba imorgon för dom ligger efter med arbetet på segelfartyget :/

Igår var man och tränade lite och det kändes skönt och ska komma igång ordentligt med träningen och sen blev det hem och packa lite grejer...
Sen åkte jag till öb och köpte grill mm som man har det när det är soligt för då är det bara grilla :) och sen åkte jag till tungelsta för o vara med älskling och umgås i lägenheten, skönt det blir den dagen man bor ihop helt :P
Vi åt lite gott och sen kom coffe hit och chilla lite med oss innan vi drog till jessica och drack några öl tills jag blev trött så åkte vi hemåt och tog det lugnt och kolla tv och snackade lite och sen typ 20 min senare så kom coffe så vi tog varsin öl och softade tills jag och babe gick och la oss och myste lite <3

Idag blev det sov morgon för min del, gick upp vid 11 tiden och åt frukost, sen satte jag mig ner och kollade ... och så kom polly med älskling och coffe tills han drog vid 12 och sen vid 13.30 så hade vi tvättstuga vilket vi fortfarande har fram till 20...
Ikväll blir det grilla om vädret håller sig uppe vilket jag hoppas det gör :) och sen blir det ta det lugnt för imorgon ska babe jobba så det märks vad jag hittar på då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0