Lugn helg och mysig helg

Då är snart helgen slut, bara halv dag kvar...

I fredags blev det ingen monopol spelande men vi åkte och hälsade på babes gamla granne mian och var där några timmar :)

Igår gick man upp vid 9.30 och sen blev det några cykel turer till affärn för och handla lite :p först till frukosten, sen extra tur för glömde ta med pengarna till och handla mjölken och sen några tim senare för och handla till middagen...
Vi skulle gått på jessicas 23 års fest men hon var sjuk så hon ska ha sin födelsedags fest en annan helg så
det blev en hel filmdag/kväll med massa mysande <3 Riktigt underbar dag/kväll var det :)

Grattis på din 23 års dag Jessica i efterskott

Idag blev det gå upp vid samma tid som igår och vad som händer idag blir bara ta det lugnt med babe idag och mysa tills i eftermiddag då jag ska hem till södertälje och ikväll kommer lillebror hem också från cykel hajken i åland så lär bli få sitta och lyssna med familjen hur kul det varit och vad dom gjort för kul :)
Ska fortsätta min cyklande istället för ta bussen från tungelsta till västerhaninge station, ta tåget därifrån till älvsjö och sen tåget mot södertälje därifrån och cykla från södertälje station och hem :)

Nu ska jag försöka få min älskade kille från sitt spel så man får spendera lite tid med han innan södertälje hemgång

Kram

Kommentarer
Postat av: Wictoria.

Vilken urmysig dag ni haft! och nyttiga har ni varit och cyklat mycket det är bra för kroppen Duktiga er! :)

2009-05-25 @ 19:26:59
URL: http://minkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0