Sweetheart

Då var man hemma i södertälje igen, åkte vid 11 hemifrån tungelsta...
Skulle ha cyklat idag men mensvärken satte stopp för det så blev ta buss, tåg, tåg och buss hem hit
Idag blir det bara ta det lugnt för känner mig helt slut i kroppen...
Sen blir det oxfilé toast till middag, det är gott men det är bara för mkt ost på sådana

Igår blev det städa och städa...
Gjorde en storstädning hemma hos mig och älskling och det tog några timmar men tillslut blev det klart och sen tog man en cykeltur till ica i vh för och handla till middagen, ica ligger ca 2.5 km ifrån tungelsta så blev en träningsträcka :) Riktigt skönt
Sen blir det laga middagen som blev spaghetti med köttfärs sås med chaminjoner och majs i och det blev riktigt gott :) Älskling älskar verkligen min köttfärs sås oavsett hur jag än gör det :)

Men nu blir det kolla vidare på house :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0