Underbar dag :)

Idag gick man upp vid kl 6 för ville umgås och se min älskade pojkvän innan han skulle till jobbet, han hoppade i ett bad medans jag åt frukost, start flingor med lätt vanilj yoghurt :)
Sen när babe kom upp så blev det mysa en stund innan han skulle gå vid 7.15 och efter det så gick jag och la mig och gick upp vid 10.30 :)
När man vaknade så såg jag att dom fixat kranen i köket :p
snacka om att sova djupt när man inte märkt att dom varit här och sen någon timme senare kom rörmokare och kollade på handfatet och så och sa att han skulle komma tillbaka imorgon vid 10-11 och fixa den så imorgon när man åker till tungelsta så kommer man ha en helt ny handfat :)
Sen åt man lite vanilj yoghurt med start flingor till lunch och sen blev det att man sydde babe´s jobbar byxor som det blivit hål i och sen dammsög jag av lite innan jag åkte hemåt till södertälje....
Blev laga mat direkt när man kom hem för brorsans skulle först på ku och sen innebandy träning så han skulle hinna äta, blev makaroner med köttbullar och korv.
Så kollade man på repris av greys anatomy nyss och snart blir det ta varmt skönt bad och sen blir det kolla vad som kommer på tv fast som det inte lär göra för det brukar inte vara något bra på torsdagar :/

Igår blev det gå upp vid 6 för ska börja äta frukost tidigt på morgonen och så ville man se sin älskling innan han skulle till jobbet vid 7.15.
Efter det så blev det sova lite till 10.30 och sen blev det äta lunch som blev ris med wokad kyckling med blandade grönsaker i thai sweet chili sås :)
Det var riktigt gott. älskar verkligen thai mat :D
Sen blev det diska och efter det blev det dammsuga och moppa golvet ordentligt för jag och älskling har inte direkt hunnit städat sen flytten :/
Vart fullt upp packa och sen var det valborg och så....
Sen gick jag till affärn för och handla till dagens middag vilket blev pannkakor och gjorde ordning smeten så det var börja steka dom vid 17.30 då älskling skulle sluta...
Sen blev kl 17.30 och då ringer älskling och säger att han blir sen pga att dom åkt med sjöräddningsbåten till nyköping och måste packa ur sjöräddningsbåten där och sen vänta på att en jobb kompis skulle komma dit och hämta dom + grejerna från sjöräddningsbåten :/
Så jag satte mig ner och sökte lite jobb och så medans jag väntade på att klockan skulle gå och älsklingen skulle komma hem....
Sen vid 19 ringer han och säger att dom ska åka nu och är inte hemma förns om 2 tim vilket att klockan gick och vid 21.20 så kom min kära älskling äntligen hem och sista pannkakan hade precis blivit färdigstekt så blev riktigt sen middag och sen 1½ tim så blev älskling trött och ville lägga sig så hann inte se min älskling länge den dagen :( :(

I förrgår så var det som sagt min och babe´s 5 månaders dag :)
Åkte till dalarö där älskling jobba och var där tills han slutade vid 17.30 så blev åka hemåt och handla till middagen som blev hemmagjorda pannbiffar med potatis, blev riktigt gott för och vara första gången man gjorde det :P
Sen blev det mysa och kolla på tv med tända ljus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0