Uppe tidigt idag

Idag så ringde alarmet 6.20 för skulle upp och äta frukost och sånt innan tvättstugan började vi 7...
Älskling låg kvar och snooza i 10 min så låg och gosade lite med honom, hihi.
Babe gick för ett tag sedan och nu är första maskinen startad för ett tag sen så ska ner snart och kolla om den är klar ( tvättmaskinen har ingen tidsvisning :/ )
Just nu kollar man smått på vänner och sen vid 10-11 tiden ska jag börja städa och så, sånt man måste göra....
Idag blir det tvätta fram till 13.30 och sen vänta tills älsklingen slutat så man får se om han orkar åka till södertälje idag vilket jag hoppas han orkar....

Igår åkte man till tungelsta och var här vid 18.20 och då blev det laga mat, färdig marinerade fläskkarré med stekt potatis och bearnaise sås med vitlök och sen kollade vi filmen norbit, riktigt kul film :)
Sen kollade vi på en film på 6an som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var sådär bra och sen blev det sova och man somnade omhållen av sin älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0